0
Winkelwagen Je winkelmand is leeg
23 Resulta(a)t(en)
Er zijn schoenen die je nooit vergeet. Er zijn sneakers die een universele taal spreken. Er zijn sneakers die dromen geloven die op straat geboren worden. Deze 3-in-1 heeft een enkele handtekening: Puma Suede, een iconische sneaker van de Puma Family.
Dit paar Puma's zorgt voor een gouden come-back, volledig bedekt met suède. Nostalgische liefhebbers, je ziet ze nog steeds aan de voeten van de grootste basketballers, dansend met toprock bewegingen op de straten van Brooklyn, of zelfs afgebeeld op de foto's van Jamel Shabbaz, die ons eraan herinneren hoe deze tijd zich voorbereidde om hiphop te revolutioneren voordat het de hele wereld veroverde.
Iemand overtuigen die altijd 'nee' heeft gezegd is geen gemakkelijke taak. Maar voor de beroemde Duitse kat zijn de meest gewaagde uitdagingen juist die welke perfect zijn identiteit en geschiedenis weerspiegelen.
Aan het roer willen we zwaartekracht voor de campagne met een koninklijk idee geleid door een videogenie: Wil Aime.
Bezorgd om elk detail, heeft degene die niet minder dan 350 miljoen weergaven op Facebook heeft, een film bedacht waarin we op zoek zijn naar het nieuwe gezicht van de Puma Suede. Een paar seconden volstaan om de slag te slaan en het valt op!
Tot op de dag van vandaag zijn er gevechten die standhouden tegenover de erkenning van sociale en raciale ongelijkheden. En vijftig jaar scheiden twee legendes die dezelfde paar schoenen aan hun voeten dragen voor dezelfde ongelijkheden. Eerst begon het in '68 met de wereldwijd bekende atleet om zijn prestatie tijdens de Olympische Spelen van Mexico, Tommie C. Smith. Vanuit zijn gouden plek op het podium neemt hij de moed om zijn handschoen in de lucht te steken, zijn Suede aan zijn zijde. Samen vechten ze dapper tegen segregatie in de VS. De kampioen van de 200 meter wordt ondersteund in zijn protest door zijn tegenstander, John Carlos, die de 3e plaats behaalde. Het evenement ging de wereld rond, maar helaas werden de twee atleten voor altijd uitgesloten van de Olympische Spelen.
Wat betreft Puma, het merk buigt niet voor de druk, integendeel: met zijn licht suggestieve logo van de Black Panther-beweging blijft de sportsponsor trouw aan de atleten. Deze gedurfde keuze in de jaren '70 bevestigde definitief de bekendheid van de Suede door zowel bboying als sport zoals basketbal, met de geweldige Walt Frazier. De passie voor deze sneakers die geschiedenis schrijven werd wereldwijd.
De zool is gedempt, het eenvoudige ontwerp benadrukt een vintage en moderne harmonie, wat betreft de pasvorm, deze is gewoon perfect. Het is niet voor niets dat het sinds zijn creatie de schoen "gemaakt voor de straat" wordt genoemd. De Suede verleidt alle generaties sinds zijn geboorte. Met zijn scala aan kleuren voor vrouwen en kinderen, met zijn klassiekere tinten voor mannen, door een paar Suede te kopen, koop je een veilige waarde. Waarom? Omdat je verzekerd bent dat je ze over 50 jaar weer zult vinden.
Uw product is succesvol aan de favorieten toegevoegd.
Uw product is succesvol uit de favorieten verwijderd.