Je hebt 30 dagen de tijd om je artikel te retourneren. We accepteren alleen retourzendingen van artikelen die compleet en onbeschadigd zijn in hun originele verpakking.

Zie de retourvoorwaarden hier.

STAP 1: MIJN RETOURZENDING MELDEN

Log in op uw klantenaccount en ga naar 'Mijn account'-'Mijn bestellingen' om uw retourzending te melden.
Selecteer de bestelling en het (de) artikel(en) die u wilt retourneren.
U kunt dan uw retourformulier afdrukken (dat u in de winkel kunt laten zien of in uw pakket kunt doen wanneer u het per post terugstuurt).

Als u uw bestelling in de gastmodus geplaatst heeft, kunt u uw retourzending melden via een link in de verzendingsmail van uw bestelling.

STAP 2: KEUZE RETOURMETHODE

Je hebt de keuze

Gratis retourneren naar de Winkel

Lever je artikelen in de originele verpakking en met de retourbon gratis in bij de Courir-winkel naar keuze (met uitzondering van de outletwinkels).
Alle producten die op courir.be worden geleverd, worden in het tijdschrift gereproduceerd met volledige retourzendingen, in perfecte staat en in de originele verpakking, in staat om op de markt te worden gebracht.

Retourneren via het postbedrijf op uw kosten*

Voor retourzendingen per post moet uw pakket geretourneerd worden aan het bij het aanmaken van uw retourbon genoemde adres.

*Het retourneren via het postbedrijf is alleen mogelijk voor klanten die rechtstreeks hebben besteld op courir.be

STAP 3: Terugbetaling

De terugbetaling vindt gelijk plaats in de winkel of via een overboeking, nadat ons personeel je artikelen in ontvangst heeft genomen.

Bij retourzending naar het magazijn vindt automatisch terugbetaling plaats. Verzending van een nieuwe bestelling ter vervanging is niet mogelijk.

* Courir is in geen geval verantwoordelijk voor verlies of diefstal van uw pakket. U krijgt binnen 5 tot 10 werkdagen na acceptatie van uw retourzending uw geld terug via de bij aankoop gekozen betaalmethode.

EEN VRAAG? WIJ GEVEN ANTWOORD!

See our Veelgestelde vragen